Reklama zewn臋trzna (ang

www.przyczepsie.pl
Reklama zewn臋trzna (ang.
outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta.

Jej zadaniem jest dotarcie do konsument贸w, kiedy s膮 oni poza domem. Jedna z form reklamy zewn臋trznej, wykorzystuj膮ca digital signage nazywa si臋 digital out-of-home (DOOH) advertising.

Jest to wizualna elektroniczna komunikacja.
Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w okre艣lonych porach z tre艣ci膮 dopasowan膮 do lokalizacji wy艣wietlacza.殴r贸d艂o: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewn臋trzna

Reklama zewn臋trzna - definicja z Wikipedii

Reklama zewn臋trzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych no艣nikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, s艂upach og艂oszeniowych, no艣nikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.殴r贸d艂o: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewn臋trzna

Czy reklama mobilna jest gorsza od bannera?

www.przyczepsie.plPewnie ka偶dy z was kojarzy je偶d偶膮ce przyczepy reklamowe z zamontowanym g艂o艣nikami, kt贸re w k贸艂ko na najem reklamy.

Jest to ca艂kiem ciekawy spos贸b na promowanie jakiego艣 wydarzenia lub jakiej艣 us艂ugi.

Cz臋sto korzystaj膮 z niego na przyk艂ad banki w celu reklamy nowej oferty kredytowej lub lokalne firmy kt贸re organizuj膮 jaki艣 event.
Niekt贸rzy mog膮 uwa偶a膰, 偶e jest to reklama uci膮偶liwa jednak zazwyczaj czas nadawania takiej reklamy nie przekracza paru godzin.

Podczas gdy banery za艣miecaj膮 przestrze艅 publiczn膮 ca艂y czas.

Mo偶na wi臋c stwierdzi膰, 偶e taka reklama jest mniej uci膮偶liwa ni偶 tradycyjna reklama zewn臋trzna.

Widok do druku:

www.przyczepsie.pl

Poprzednie wpisy:

Nast臋pne wpisy: